Thursday, April 23, 2009

time to go home~!!

yeayy..finally everything is done n over..really wait for dis moment..judicium bru abes siang td..satisfied wif my result but still hope better for next year..CONGRATS to my frens yg cemerlang2 sume nye..to those yg ade sangkut2 dun worry..u guys have done ur best..maybe rezeki lom smpai..saba tau..Tuhan itu MAHA ADIL..have faith!!~
so as da tittle above..im going home!!sabtu neyh 25th april..flight at 610am..awal kn..xtau la mampu bkk mate x..haha..sgt xsaba nk blk..my flight act on 27th..isnin..bt then my abah willingly nk awalkn semata2 nk me join boling competition rukun tetangga pe ntah..smangat kn..hehe..i'll paired wif abah for that competition..msti mng punye la..hahaha..perasan sungguh!!~im so excited n looking 4ward for this hols..first time dpt cuti lame tau..sebulan maa n end of May my aunt nk kawen pulak..die suro me jd pengapit die..teruja!!~hehe..org kate sape jd pengapit nnt cpt kawen kn..*wink*
ermm..ptg td da angkot few my stuffs pindah g umah bru dgn bantuan pkcik2 ojek yg gagah..hahaha..bru angkot bku je tp tu pn bape trip ntah td..byk tau..cmne la nk bwk blk msia nx year..huhu..watever la..esok2 bru pkir..heh..
orite..saye da ngantok..wanna go to my bed dah..plan to dream like im alredi at home..best nye~~till then..tata :)

No comments:

Post a Comment