Saturday, April 25, 2009

*first day in MALAYSIA*

so as tittle above..im HOME!!~MALAYSIA tanah airku..haha..flight at 610am..together wif my buncit, nieza n shabak..we arive at the airport nearly 530am maybe..not so sure..so many things happened..kelam kabut gile..yela da smpai airport agak lmbt la tu kn plus nk solat subuh sume lg..mmg huru hara la mase check in pg td..hoho..1st si shabak wt hal..todays date is 25th april ryte..tp dlm itinerary die tls 25th May..lg sebulan tahu!!punye la gelabah mase tu..xtau la kakak die yg slh booking or shabak sndri yg slh bg date..then shabak pn plan utk 2kar jela date tu..at first xleh pn coz rules nk change tket should be 48 hours b4 departure..tp alhamdulillah maybe sbb xrmai org kot so dptla jugak mamat tu tukar tket..huhu..kalo x blk jatinangor jela ye shabak..hahaha..then my turn n nieza pulak..our lugage overload..sengal sungguh!!kt ctu jgkla kitorg kuarkn pape yg ptt n pgg je..sket je pn so xdak hal sgt..yg pnting xmau byr..heh..after 3 of us da wt hal..buncit pulak..org tu mntak itinerary bt buncit already hve boarding pass..kire die da check in by internet..haha..mcm2 tol..act we print out that the night b4 our flight..xprasan pulak..tp xpela..sume excited sgt nk blk kot..hehe..yg penting flight QZ7595 already arrived from bandung to LCCT about 915am waktu msia..yeayyy:)
erm my parents pick me up at the airport n 1st thing we did was mkn roti canai plus teh ais..best gile..then blk umah rehat2 jp..suddenly my dad suggested me to do facial since my face da mcm ape je..burn injury!!~but not coz of thermal or electrical or mechanical..it was SUN..ye matahari yg cantik tu..haha..yg klakar nye my dad yg suggest kn..me xkesah pn..mls nk lyn..since abah da berie plus abah pn yg byr so me ikut jela..mmg teringin nk wat pn..nk merasa..xpnah tau!!heh..so i went to this one pusat kecantikan yg my aunt slalu g..murah jela kot kalo ikut duit msia..it takes time bout 1hr1/2..bosan gle brg je..lenguh tau x!!huhu..mule2 cm best jela bt then ble smpai stu part nie ntah papejela yg minah tu wt..die men cucuk2 my face pulak..sgt skt..i think im crying kot td..hahaha..sengal la cici..can sumone tell me wat the hell yg minah tu wt act??mase tu i think that msti the worker mad at me coz dpt customer yg mls jage muke..like me..wakaka..padan muke!!~then pe ntah lg ntah minah tu wt..mcm2 die sapu kt my face yg "comey" nie..hoho..watever la..esok nk g lg la..suro my aunt pulak byr..ngeh3..persediaan nk jd pengapit nnt..my bro kawen nnt pn me akn jd pengapit jgk..xsaba2..*wink*
hmm da pnat da tls..smlm tdo jp je since tkt xtrbgn mase padma dtg jemput..hoho..so till then..got to go..nitey everyone..here goes my new maxis number <0126572074>..do call me kalo xkdekut tau..haha xdela..take care..tata~

5 comments:

  1. npe mse aku wat facial kt cni xde kna cucuk pn..?? kna sedut ada la..sedut comedo...hihi...

    ReplyDelete
  2. byk btol rintangan korg..tp akhirnya ALHAMDULILLAH smpi gak msia...^-^

    ReplyDelete
  3. tau xpe..mcm2 sungguh!!~shabak la plg sengal..hahaha..erm aah..aku wt pn de sedut2 jugak..tp aku xtau die sedut pe..aku pn redha jela muke aku jd mangsa..heh..ko da kt msia kn..WELCOME HOME~~*wink*

    ReplyDelete
  4. tahniah tue chie2!!!...one step ahead in becoming a lady...kuang3

    ReplyDelete
  5. becoming a lady??eeuuuu...hahaha

    ReplyDelete