Tuesday, March 17, 2009

mE n cELebS...

holla..ermm herpes zoster has finished!!hooray..haha..now free to do anything..yes..ofcourse anything..wanna do some pastyear questions but not in da mood yet..have to feel free to do so then brula hasil nye memuaskan..agree wif me??

i guess yess..hee..me not in da good condition act.. I mean my lambung (stomach in English) kind of xbtol sket..reason?? Unknown..huhu..if g clinic & doc ask for chief complain..guess dat I dun even knoe how to describe..haish cmne doc nk diagnose nie..ala plg pn doc will tell u to drink more water..give prescription antibiotic or maybe analgesic..huhu.. yeke?? Ntoh..juz guessing..*wink*..

hmm ptg td after tdo for few hours..me bkkla lptop..log in padma n start serving da internet..as usual..tgk fster..usya2 fster org len..tgk2 gamba..then mencapap bg komen kt pics mereka..haha..

then taip yangmenang.blogspot.com jz to see if theres sumthing new published by noi..our 24 hrs informer..hee..pastu gatal2 la usya blog opie..coffee talk..read da post boutrossa gave me a kiss..eleh kecoh la opie..kiss kt kertas je pn..me pn boley wt jugak tau..*jelous mode*..hehe..

then me pn teringat la mse zaman mude2 du byk jugak amek pics wif celebs msia..de zahid..jac victor..fara fauzana..leya hot fm..zed zaidi..n sape2 lg ntah..xingat da..*sje je nk bangge*..haha..still simpan those pics n here goes few of them…


de lg act tp mls nk upload..tenet cm lembap je..huhu..to opie dun worry..me still xpnah jmpe rossa face-to-face..so u still mng in dat case..hehe..ermm think dat its enuff already for dis time..wanna date wif my books pulak..uiiish..haha..hope leh thn lame la since my orbicularis oculi (muscle at the eyelid) da start contract to close my palpebral..huhu..till then..got to go..daa~~



1 comment:

  1. hoho...chiechie sudah ade blog dan mula menunjukkan daya saingnya dengan menaruk gamba2 artis mengalahkan aku yang hanye ade gamba kertas. haha...atas pujian yg telah diberikan,cepat jadi follower aku!

    ReplyDelete